Your browser does not support JavaScript!

تلفن

09196600444

ایمیل

مشاهده ایمیل

ساعت کاری

9 صبح تا 10 شب

سکس تراپی چیست؟

4
سکس تراپی چیست؟

سکس تراپی

سکس تراپی نوعی روان درمانی در خصوص مسائل جنسی و سلامت جنسی است که می تواند طرفین و زوجین مراجعه کننده به سکس تراپی را از وسواس ها و مسائل و مشکلات روابط جنسی خلاص سازد و در های جدیدی را به روی آن ها بگشاید. عملکرد ها و روابط جنسی در مشاوره سکس تراپی مورد بررسی سکس خداپرست قرار می گیرد تا بتواند بهترین نتیجه و راه حل را به مراجعین انتقال دهد.


سکس تراپیست کیست؟
سکس تراپیست یا همان مشاوره روابط جنسی و سلامت جنسی فردی است که با آگاهی کامل و نگاهی بسیار مثبت به مسائل جنسی قادر است تا مشکلات جنسی و سلامت جنسی را با  روان درمانی هایی که انجام می دهد بهبود داده و یا حداقل از آسیب ها و عوارض آن بکاهد.
یک سکس تراپیست باید آن قدر حرفه ای و با تجربه باشد که بتواند در همان چند دقیقه اول مشکل فرد مقابل را شناسایی کرده و بدون هیچگونه اتلاف وقتی مشکل او را حل کرده و راه هایی را برای خلاصی از آن مشکل به فرد مراجعه کننده نشان دهد.
سکس تراپیست باید در خصوص بهداشت مسائل جنسی نیز آگاهی کامل داشته باشد و بتواند هر گونه مشکلی در این مبحث را به خوبی حل کرده و هیچ گونه اثری از ردپای آن مشکل در فرد باقی نگذارد و حتی راه های برگشت آن مشکل را نیز به خوبی شناسایی کرده و مانع از ابتلا دوباره فرد به اینگونه مسائل شود.
از آنجایی که این مسائل یقینا از مشکلات اجتماعی و شخصیتی ریشه می گیرند باید حتما به یک روانشناس بسیار حرفه ای و مجرب مراجعه کرد که بتواند علاوه بر شناخت های روانشناسی و همچنین روان درمانی بر موضوع مسائل جنسی، بهداشت جنسی، انحرافات و غریزه های جنسی، نعوظ و زود انزالی و سکس دردناک تجربه های زیادی داشته باشد و بتواند با آگاهی کامل و تسلط  بر مسائل مشکلات را در اندک زمانی حل کرده و راه کار های بسیار حرفه ای و موثر را پیش روی مراجعین قرار دهد.
 
آناتومی بدن
 
یک سکس تراپیست باید علاوه بر تمامی مواردی که در بالا ذکر کردیم بتواند تمامی اعضای جنسی بدن را شناخته و بر آناتومی جنسی بدن نیز اطلاعات بسیار زیادی را داشته و واقف باشد.  تا بتواند تمامی مشکلات مربوط به مسائل جنسی را سریعا حل کرده و برای درمان مراجعه کننده هیچ مال و ناآگاهی ای نداشته باشد.


سکس تراپی چیست؟
همانطور که در مقدمه نیز ذکر کردیم سکس تراپی درمانی است برای رفع مشکلات و اختلالات جنسی که از شیوه ی روان درمانی برای حل مشکل بیماران استفاده می کند. سکس تراپی باید حتما زیر نظر متخصص خود که به آن سکس تراپیست می گویند انجام شود و صرفا مراجعه به یک روانشناس صرف کافی نیست زیرا همانطور که در بالا در مشخصات یک سکس تراپیست ذکر کردیم، سکس تراپیست باید بر تمامی مشکلات مسائل جنسی واقف بوده و تجربه هایی مانند شناخت آناتومی جنسی بدن، مسائل مذهبی و خدا شناسی، مشکلات اجتماعی و شخصیتی ریشه دار، اختلالات و انحرافات جنسی و همچنین بهداشت جنسی داشته باشد.
 
اختلالات جنسی در سکس تراپی
 
در سکس تراپی بیشتر از تمامی مسائل اختلالات جنسی هستند که بیشترین مشکل را ایجاد کرده و نیاز مبرم به درمان سریع توسط یک روانشناس حرفه ای یا سکس تراپیست را دارند به همین دلیل ما تصمیم داریم تمامی اختلالات جنسی مهم که باعث می شوند شما به یک سکس تراپیست نیاز داشته باشید را ذکر کرده و توضیحاتی را در این خصوص به شما بدهیم تا بتوانید علائم این اختلالات را شناسایی کرده و در صورت مشاهده در خود سریعا به یک سکس تراپیست مراجعه نموده و بهبود یابید.

 

نظرتان را درمورد کارگاه با ما به اشتراک بگذارید