Your browser does not support JavaScript!

تلفن

09196600444

ایمیل

مشاهده ایمیل

ساعت کاری

9 صبح تا 10 شب

معیار گزینش زن جذاب با تمامی ویژگی های ظاهری و باطنی آنان

معیار گزینش زن جذاب با تمامی ویژگی های ظاهری و باطنی آنان

معیار گزینش زن جذاب از دیدگاه آقایان
معیار مردان مختلف برای انتخاب زن جذاب زندگی خویش متفاوت می باشد. ولی به طور کلی هر کسی که قصد ازدواج با خانمی را داشته باشد که بخواهد با وی سالیان سال بدون هیچ گونه مشکلی زندگی کند و هیچ گاه در طول زندگی خویش رنگ دادگاه و کلینیک های مشاوره خانواده را برای رفع مشکلات خویش نبیند؛ بایستی حتما زن جذابی را هم در ظاهر و هم در باطن برای خود انتخاب کند که برای ازدواج با او به هیچ مشکلی نخورد و بتواند سال ها در کنار او روزهای خوش و خرمی را بگذراند. در همین راستا با درنظر گرفتن معیارهای مختلف و اینکه زن جذاب در نظر آقایان چگونه زنی می باشد؟ برآنیم تا با ارائه نکاتی در این مورد شما را در انتخاب همسر آینده تان یاری نماییم تا بدون کوچکترین مشکلی بتوانید به زندگی زیبای خود بپردازید.


ویژگی های زن جذاب چگونه است؟


یک زن جذاب بایستی برای انتخاب هر مردی دو ویژگی ظاهری و باطنی داشته باشد که در این بخش به ذکر هر دو مورد آن ها خواهیم پرداخت تا در نهایت بر ما مشخص و تبیین گردد که مردان به طور کلی شیفته چگونه زن هایی هستند؟ در ابتدا به ویژگی های ظاهری آن ها می پردازیم و سپس ویژگی های باطنی و اخلاقی آن ها را نیز در نظر می گیریم تا با قوه تعقل بتوانند معیار دقیق و درستی را برای انتخاب نیمه گمشده خویش داشته باشند تا بتوانند در کنار آن ها سال ها به زندگی خود بپردازند:


الف) ویژگی های ظاهری زن جذاب


ویژگی های ظاهری که می تواند یک زن جذاب را در دید آقایان به همسر مورد علاقه آن ها بدل سازد، عبارتند از:


1- چهره ساده و بی آلایش داشتن
علی رغم اینکه خیلی از مردم تصور می کنند که اصلی ترین معیار برای ازدواج مردان می تواند چهره فوق العاده غرق در آرایش و زیبایی های مصنوعی باشد، باید اذعان داشت که این تصوری صحیح نیست و چهره ساده و صورتی با آرایش ملایم و مرتب جذابیت بیشتری برای مردان دارد.
2- خوش اندام بودن
از دومین ویژگی های ظاهری زن جذاب از دیدگاه عموم مردان، خوش اندام بودن آن هاست که اصولا مردان تمایل چندانی به زنان لاغر اندام ندارند و خوش فرم بودن قد و قواره زن برای آن ها اهمیت بیشتری دارد.
3- تیپ آراسته
ظاهری آراسته در نوع پوشیدن لباس های شیک با رنگ های متنوع نیز در نوع خود سبب جذب مردان می گردد و این دال بر کلی نگر بودن مردان است که معمولا برخلاف زنان غرق در امور جزئی نمی شوند.
4- خنده رو بودن
یکی از ویژگی های ظاهری دیگری که مورد پسند آقایان است و زن جذاب ایده آل آن ها دارای چنین معیارهایی است؛ ویژگی خنده رو بودن خانم هاست که آقایان دوست دارند که زن ها همواره خنده رو بوده و دائما بر لب آن ها خنده جاری گردد که این امر سبب پدید آوردن یک زن جذاب و دوست داشتنی از دیدگاه اکثر آقایان می باشد.
5- موهای بلند
از دیگر مواردی که یک زن را ممکن است تبدیل به زن جذاب کند، داشتن موهای بلند و صاف می باشد که معمولا از جمله معیارهای آقایانی است که به این مسئله اهمیت زیادی می بخشند.


ب) ویژگی های باطنی


در کنار ویژگی های ظاهری که به آن ها اشاره کردیم، می توان به ویژگی های باطنی نیز اشاره کرد. اما پیش از آنکه ویژگی های باطنی و اخلاقی یک زن جذاب را در دیدگاه آقایان مورد بررسی قرار دهیم، ذکر این مسئله نیز حائز اهمیت است که تمام ویژگی هایی که در خصوص ظاهر یک زن گفته شد، می توانند نسبی باشند و از مردی به مرد دیگر متفاوت باشد. به گونه ای که هر یک از مردان، جذابیت را در زن ها با توجه به معیارهای شخصی خود تعریف می کنند و ممکن است هیچ یک از این موارد گفته شده از دیدگاه برخی از آقایان از یک خانم، زن جذاب را نسازد؛ بلکه معیارهای کاملا برخلاف این موارد بتواند معیار انتخاب آن ها قرار گیرد. ولی به طور کلی عموم مردان طبق آمارها و تحقیقاتی که صورت گرفته است، زن جذاب را با توجه به معیارهای فوق تعریف می کنند. در خصوص ویژگی های باطنی و اخلاقی نیز به همین شکل است که ما در ادامه به ذکر مهمترین آن ها خواهیم پرداخت که درصد شایان توجهی از مردان این ویژگی های اخلاقی نهفته در شخصیت زنان را می پسندند و زن جذاب در دیدگاه آن ها دارای چنین ویژگی هایی هست:


1-مهربانی و اخلاق پسندیده
اولین و مهمترین ویژگی باطنی و اخلاقی زن جذاب در دیدگاه آقایان، مهربان بودن و خوش رو بودن آن هاست که معمولا آقایان به دنبال خانومی هستند که از نظر اخلاقی در سطح بسیار بالایی هستند و با دیگران با متانت رفتار می کنند و اخلاق پسندیده ای را از خود به جای می گذارند.
2- معقول و منطقی بودن
معقول بودن و منطقی بودن نیز از دیگر ویژگی های باطنی و اخلاقی مورد توجه آقایان است که این ویژگی نیز در اکثر مردان یکسان است و همه زن جذاب را زنی معقول و منطقی در نظر می گیرند.
3- هوش هیجانی بسیار بالا
هوش هیجانی بدین معناست که زنان احساسات بسیار بالایی نسبت به هر چیزی از خود بروز دهند و هیجانات درونی خود را به خوبی بروز دهند تا زن جذابی برای همسران خود تلقی گردند. هر چقدر هوش هیجانی یک زن بالا باشد، باعث دلگرمی کانون یک خانواده می شود و این مزیت از نظر مردان بسیار حائز اهمیت است و سخت آن ها را تحت تأثیر خود قرار می دهد.
4- گوش شنوا داشتن
اکثر مردها به علت خاصیت مغرور بودن خویش دوست دارند که خانوم آن ها زنی گوش شنوا باشد و زن جذاب از نظر آن ها این گونه تعریف شده است. چرا که این گونه تصور می کنند که زنی که به حرف های آن ها گوش فرا می دهد، به این منزله است که به خواسته های همسر خود توجه دارد و نیازهای او را برطرف می کند. به همین خاطر می تواند ویژگی زن جذاب را با خود به یدک بکشد.
5- رسیدگی به همه امور
یک زن جذاب کسی است که در زندگی خود بسیار به نظم و انضباط اهمیت می دهد و کسی است که توانایی این را دارد که به همه امور به طور تمام و کامل رسیدگی کند. نیازهای همسر خود را برآورده نماید، به کودکان خویش رسیدگی نموده و به خوبی آن ها را تربیت کند، در کارهای منزل زنی خانه دار بوده و با نظم و مدیریت همه امور خانه و حتی سر کار خویش را به خوبی مدیریت کرده تا بهترین ویژگی هایی را در بر داشته باشد که هر مردی آرزوی چنین زنی را داشته باشد.


مشخصه های اصلی یک زن جذاب و نکته سنجش


پس از آشنایی با ویژگی های ظاهری و باطنی زن جذاب از دیدگاه آقایان، جالب است که به برخی از مشخصه های اصلی یک زن جذاب نیز بپردازیم که این ویژگی ها و مشخصه های رفتاری را تنها یک زن جذاب می تواند از خود بروز دهد تا مورد توجه همسر خود قرار گیرد:
1-  زن جذاب کسی است که بلافاصله به استقبال شوهر خود برود که تازه از سر کار خویش خسته و کوفته باز گشته است تا به این ترتیب بتواند خستگی او را این گونه به در کند.
2-  همواره با خوشرویی سلام و احوالپرسی گرمی را با شوهر و خانواده او صورت می دهد.
3-  یک زن جذاب همیشه بستری آرام را برای همسر و فرزندان خود ایجاد می کند.
4-  زن جذاب هیچ گاه نسبت به همسر خود دلسرد و بی اعتنا نیست و به تمامی نیازهای او به خوبی پاسخ می دهد.
5-  زن جذاب کسی است که از هر انگشت وی هزار هنر می ریزد و می تواند که با توانایی که دارد به یک کدبانوی هنرمند تبدیل شود که خوشمزگی زندگی را برای همسر خود دوچندان شیرین سازد.


انتخاب زن جذاب برای ازدواج


 با توجه به معیارهایی که گفته شد، معمولا همه آقایان به دنبال چنین زن جذابی برای ازدواج هستند تا با یافتن چنین فردی تمامی آرزوهای خویش را در وجود آن نهادینه سازند. اما با این وجود باز هم برخی از آقایان هستند که معیارهای دیگری را برای ازدواج با خود بر می گزینند که از آن جمله می توان به مومن و متدین بودن یا پول دار و آزاد و بی حجاب بودن، سبزه بودن یا سفید بودن و کلی ویژگی های ظاهری و باطنی دیگری اشاره کرد که همه آن ها بستگی به انتخاب آقایان دارد که زن جذاب و ایده آل ذهن آن ها را تشکیل داده است تا با ازدواج کردن با چنین شخصی بتوانند روزهای خوب و شیرین بسیار زیادی را در کنار هم به خوبی سپری کنند و با همدیگر به خوشبختی سالیان سال زیست نمایند. با این وجود باید در نظر داشت که شخصیت هر فردی متفاوت می باشد و خانواده و نوع تربیت آن ها نیز بسیار تأثیر زیادی در ویژگی های رفتاری آن ها دارد. به همین منظور می بایست خانمی را برای خانم زندگی خود انتخاب کنید که در همه نظر در صدر باشد و از خانواده خوب و متدینی هم تربیت یافته باشد تا این ویژگی های زن جذاب بتواند در آینده مفید واقع شود و در تحکیم زندگی زناشویی شما کمک شایان ذکری داشته باشند.

 

نظرتان را درمورد کارگاه با ما به اشتراک بگذارید